Tuesday, May 11, 2010

Salam Maaf

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamu'alaikum pada sahabat-sahabat semua. Semoga para sahabat sentiasa di bawah payung rahmat dan hidayahNYA. Pertama sekali, saya ingin memohon maaf kerana dalam beberapa hari ini tiada post baru dari saya. Kesibukan berpindah ke rumah baru dan ketiadaan kemudahan internet menyukarkan saya untuk berkongsi dengan sahabat-sahabat semua. Permintaan dari beberapa orang sahabat agar saya menghantar post baru di blog tidak dapat saya tunaikan. Justeru saya mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf dan pemberitahuan bahawa saya akan mengurangkan penghantaran post buat masa ini. Pada sahabat-sahabat yang ingin terus berblogging, menambah ilmu..bolehla berkunjung ke blog sahabat-sahabat blogger yang lain. Salam maaf dari saya..wassalam

1 comment:

lebahmanis said...

salam..
yg penting niat di hati..